Contactar mapa do sitio
Iniciar sesión Rexistrarse
Español Valencià Català Gallego Euskera English
Hotel Don Manuel
  • Belleza Thermal
Procurar palabras clave
Buscar en:
publicidade

El Consejo de Gobierno regionala favor de reconocer a monitores y entrenadores en la Ley de profesiones del deporte.

MADRID.ORG
aumentar texto
reducir texto
mércores, 06 de febreiro de 2019


Con esta modificación, una vez con el visto bueno de la Asamblea de Madrid, todos los entrenadores y monitores deportivos que obtuvieron su titulo a través de las federaciones, y que ejercen dicha profesión, verán reconocida legalmente dicha titulación. 
Además, el cambio afecta a aquellos profesionales que en un futuro adquieran estas titulaciones federativas, siempre que justifiquen que la formación adquirida ha sido igual en duración y contenidos a las enseñanzas deportivas de régimen especial correspondiente. 
De este modo, el Gobierno regional responde a la demanda de los profesionales del sector, que reclamaban el reconocimiento expreso en la norma -aprobada en 2016-, de todos aquellos entrenadores y monitores deportivos formados en el ámbito federativo.
El Gobierno regional se muestra, por tanto, favorable a que, con esta modificación normativa –presentada por los grupos parlamentarios Popular y de Ciudadanos– se reconozcan las titulaciones aportadas por estos profesionales de alto nivel de experiencia y profesionalidad. 
Los entrenadores podrán ejercer su actividad en el ámbito de la competición federada y los monitores deportivos en aquellas competiciones en las que participen deportistas en edad escolar organizadas o desarrolladas por Federaciones Deportivas.
Esta actualización de la Ley permite, asimismo, introducir las nuevas titulaciones oficiales: técnico deportivo superior en acondicionamiento físico; técnico en actividades ecuestres y técnico superior de enseñanza y animación sociodeportiva, en sustitución esta última del título de técnico superior en animación de actividades físicas y deportivas.
0 comment / s
Inserir un comentario
El Consejo de Gobierno regionala favor de reconocer a monitores y entrenadores en la Ley de profesiones del deporte.
E-mail:
comentario:
Introduza o código: CAPCHA
Regras DE PARTICIPACIÓN
  • As opinións pertencen exclusivamente aos usuarios e non PORTALDETUCIUDAD.com
  • PORTALDETUCIUDAD.com non é responsable dos comentarios aquí escrito.
  • PORTALDETUCIUDAD.com resérvase o dereito de eliminar calquera comentario que está fóra de lugar.
  • Non se permite escribir comentarios fóra da lexislación española, ou escribir insultos que violan a honra das persoas.
  • Tamén pode desactivar a introdución de mensaxes para preservar a imaxe e honra das persoas.
Portaldetuciudad SL, con cif B10448579 e enderezo postal Calle Gredos 24 de Cáceres, teléfono 927233244 e correo electrónico info@portaldetuciudad.com, responsable do tratamento dos datos recollidos neste formulario, trata da información que nos proporciona coa finalidade de enviarlle información relacionada con produtos e servizos por calquera medio (postal, correo electrónico ou teléfono) e invítovos a eventos organizados pola empresa. A lexitimación faise mediante o consentimento do interesado. Os datos proporcionados manteranse sempre que non solicite o cesamento da actividade. Os datos non serán difundidas a terceiros, agás nos casos en que hai unha obriga legal. Vostede ten dereito a obter a confirmación sobre se Portaldetuciudad SL están tentando seus datos persoais, polo tanto, ten o dereito de acceder aos seus datos persoais, rectificación dos datos inexactos ou solicitar a súa exclusión cando os datos non son máis necesarios para os fins para que foron recollidos. Máis información na nosa política de privacidade.
eu estou de acordo os termos de uso e Política de Privacidade
Cartelera - Cine
El Tiempo
El tráfico - DGT
empresas
RSS Noticias
colaborar:
PORTALDETUCIUDAD.com Portal da Rede
® Todos os dereitos reservados - Guía de lecer, turismo, empresas e servizos na súa cidade.
Optimizado para resolución mínima de 1024px e 7,0 e 3,0 IE Mozilla ou superior.